zaterdag 27 december 2014

Hu, He, Whaaaat! I'm Back!

Hallo iedereen,

Het is toch al een hele tijd geleden dat ik iets heb geschreven, nu borrelde het de laatste tijd om weer met iets nieuws te beginnen, iets wat meer persoonlijk maar ook wat meer universeel is en niet gericht op meiden maar gericht op iedereen.

Het idee is er nu om alles leeg te maken alles weg te halen een nieuwe lay-out te maken, een lekkere frisse start.

Maar hu, wat nu dan?
Nou zoals ik dus al had gezegd wil ik een frisse start maken met iets wat meer persoonlijk en wat meer universeel is. Dat is natuurlijk nog niet heel erg concreet. Mijn plan is om het een blog te maken die puur persoonlijk is dus met dingen die mij interesseren en mij bezig houden. Nu ben ik natuurlijk al een tijdje een student en leek het me ook leuk om te schrijven over het studenten leven en de leuke dingen maar ook de struggles die een student mee maakt. Dit zal niet alleen over studie gaan maar zoals ik zei ook over het persoonlijke leven. Denk je nu, 'Wat moet ik me hier in godsnaam bij voorstellen?'  dat snap ik best, ik denk dit namelijk zelf ook nog een beetje. Ik vind het ook moeilijk om mee te beginnen omdat ik nog niet zoveel concrete ideeën heb. Ik wil alleen het bloggen weer opgaan pakken, en vind het fijn om een uitlaatklep te hebben voor de warboel in mijn hoofd.

En beauty dan?
Beauty is al heel lang een groot ding in mijn leven, toen ik deze blog begon durfde ik niet zonder make-up de straat op, en was ik er ook hele dagen mee bezig. Lekker veel experimenteren, felle kleuren, nieuwe dingen, uren online rond neuzen. Die dingen doe ik nu niet meer, ik vind het nog steeds heel leuk om me op te maken en kan ook echt blij worden van serieus make-up shoppings en nieuwe producten. Alleen het leven is nu anders geworden, ik maak me niet meer iedere dag op, ik loop waarschijnlijk vaker zonder make-up dan met make-up rond, het experimenteren doe ik vrijwel nooit meer. Mer andere woorden ik ben minder door beauty geobsedeerd. En natuurlijk hou ik er nog steeds van en dit zal ook niet snel weg gaan en ik denk dat je af en toe ook nog wel een make up post voorbij zult zien schieten maar het is niet meer het hoofd onderwerp.

Wat dan wel?
Nou ik heb verschillende ideeën, ik ben into veel verschillende dingen dus je zult ook veel verschillende dingen gaan zien. Maar wat dan ongeveer? Nou ik ben van plan om recepten, studenten dingen, psychologie dingen, lifestyle, en nog veel meer dingen te laten zien en hier over te bloggen. Ik heb al een aantal dingen bedacht, bijvoorbeeld het dagelijkse leven van een student hoe ziet dat er uit? Of bijvoorbeeld stap tips, tips voor liefdes problemen of dingen die ik zelf merk in het leven. Maak ook leuke en goedkope recepten, en nog veel meer andere leuke dingen.

Zoals je misschien merkt is het allemaal wat volwassener en serieuzer als beauty, het zal daarom niet minder leuk zijn. Ik ben zelf natuurlijk ook veranderd en dat hoort ook gewoon bij het leven, dus ik hoop mijn trouwe lezers niet te verliezen en jullie terug te zien als ik weer back in business ben!


Dikke smakkerd
Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heee! Tof dat je een reactie achterlaat. Hou het wel netjes en geen spam a.u.b.
Lieffs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...